Proprietati - rezistenta mare la uzura - curatenie ridicata a motorului - penetrare rapida a uleiului - protectie excelenta impotriva coroziunii - pornire la rece fiabila - testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice - poate fi utilizat la motoarele pe benzina si diesel cu si fara turbocompresor
Specificatii si clasificari:
ACEA A3 ? ACEA B4 ? ACEA E7 ? APi SL ? APi Ci-4 ? Mack EO-N ? Renault Trucks RLD-2 ? Volvo VDS-3
Liqui Moly recomanda acest produs pentru motoare care necesita urmatoarele specificatii
Caterpillar ECF-1-a ? Caterpillar ECF-2 ? Cummins CES 20071 ? Cummins CES 20072 ? Cummins CES 20076 ? Cummins CES 20077 ?
Cummins CES 20078 ? Deutz DQC iii-10 ? MAN M 3275-1 ? MTU Typ 2
Caracteristici tehnice
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15�C 0,865 g/cm� DiN 51757
Vascozitate la 40�C 95,0 mm�/s ASTM D 7042-04
Vascozitate la 100�C 14,05 mm�/s ASTM D 7042-04
Vascozitate la -30�C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vascozitate la -25�C <=7000 mPas ASTM D 5293
indice de vascozitate 160 DiN iSO 2909
HTHS la 150�C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36�C DiN iSO 3016
Pierderea la evaporare 12,7% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230�C DiN iSO 2592
Numarul total de baza 10,5 mg KOH/g DiN iSO 3771
Cenusa sulfat 0,9 - 1,5 g/100g DiN 51575
Culoare L 4,0 DiN iSO 2049
Domeniu de aplicatie
Adecvat pentru toate motoarele pe benzina si diesel din domeniul naval. Extrem de adecvat pentru motoarele ambarcatiunilor cu motorizari foarte pretentioase . Special pentru motoare Volvo Penta.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 25012
5 L Art. nr. 25013
20 L Art. nr. 25060
60 L Art. nr. 25014
205 L Art. nr. 25075