Proprietati - reduce costurile de intretinere,
- extrem de economic
- pentru intervale extinse de schimb de ulei
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile comercial
Date tehnice Culoare / aspect brun / lichid v�scos Densitate la 15�C 1,005 g / cm� DiN 51757 V�scozitate la 40�C 77,8 mm�/s DiN 51562
V�scozitate la 100�C 12,28 mm�/s DiN 51562 Punct de aprindere 218 �C DiN iSO 2592 Numar total de baza 200 mg KOH/g DiN iSO 3771
Domeniu de utilizare
Poate fi amestecat si este compatibil cu toate uleiurile uzuale pentru motoare in 4 timpi, pentru autovehiculele pe benzina si Diesel.
Este posibila amestecarea/adaugarea cu/la alti aditivi, precum Oil Additiv, Cera Tec etc..
Mod de utilizare
Produsul poate fi adaugat in orice moment. Dupa ce a fost adaugat, lasati motorul sa functioneze c�teva minute pentru ca aditivul sa
se amestece cu uleiul de motor. Se recomanda ca aditivul sa fie adaugat atunci c�nd uleiul este proaspat schimbat. Dozele de aditiv
adaugate in ulei trebuie sa fie in concentratie de 2% p�na la max. 4% (1 l pentru 50 l sau 25 l cu max. concentratie). O adaugare de
2% creste TBN cu aprox. 4 mg
KOH / g,
Dozare recomandata:
Adaugati un procent de 2% de aditiv la ulei in motoarele pe benzina care folosesc combustibil cu un continut de sulf > 50 ppm.
Adaugati un procent de 2% de aditiv la ulei in motoare diesel care folosesc combustibil cu un de continut de sulf de la 50 ppm p�na la
500 ppm.
Adaugati un procent de 4% de aditiv la ulei in motoarele diesel care folosesc combustibil cu un continut de sulf mai mare de 500 ppm.
Nota: Evitati supradozarea. Nu va recomandam sa folositi aditivul in vehiculele cu motor pe gaz, vehiculele cu combustibil dublu
benzina si gaz sau vehicule diesel cu filtre de particule.
Ambalaje disponibile
1 l Art. nr. 5182